POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Sprzedawcą towarów jest firma: galerialawendacom s.c. z siedzibą przy al. Jana Pawła II 29/d 80-462 Gdańsk wpisana do Cedig,nip: 584 27 37 695 regon 222161263

2.Pod adresem antikon.pl  firma galerialawendacom s.c.  zwana  dalej  Galeria Antikon prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej skierowanej do konsumenta oraz przedsiębiorcy.

3.Kontakt ze sklepem antikon.pl  jest możliwy za pośrednictwem:

maila: info@antikon.pl

tel: +48 603-207 903 w godzinach 9-22.00 codziennie

4 .Ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich . Ceny te nie zawierają kosztów wysyłki, które dostępne są w zakładce Dostawa i zwroty która stanowi integralną część regulaminu.

5.Produkty prezentowane na stronach internetowych sklepu www.antikon.pl  nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zatem złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna – sprzedaży.

6.Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji/złożenia zamówienia, które następuje poprzez wysłanie do Zamawiającego e-maila. Od tej chwili Sprzedawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami umowy, a Zamawiający do zapłaty ceny i odebrania zamówionego produktu.

7. Polityka prywatnościpolityka cookies jest integralną częścią regulaminu i polecamy zapoznanie się z jej treścią przed rozpoczęciem korzystania z serwisu.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

1.Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

2.Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

3.Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem Internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny za pośrednictwem stron: antikon.pl .

4.Sprzedawca dopuszcza możliwość przyjęcia zamówienia za pośrednictwem telefonu lub e-maila.

5.Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami, chyba że regulamin danej promocji na to pozwala.

6.Aby złożyć zamówienie Kupujący dodaje towar do koszyka za pomocą przycisku znajdującego się w karcie produktu – „Do koszyka”.

7.Akceptacja koszyka następuje za pomocą przycisku „złóż zamówienie”, w wyniku której Zamawiający jest przekierowany do opcji uzupełnienia danych adresowych Zamawiającego i Odbiorcy. Dokonuje wyboru sposobu dostawy.

8.Przed złożeniem zamówienia Kupujący proszony jest o sprawdzenie poprawności całego zamówienia, w szczególności danych teleadresowych, oraz o zaakceptowanie niniejszego regulaminu.

9.Na koniec Klient składa zamówienie (ofertę kupna) za pomocą przycisku „Złóż zamówienie”.

10.Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu antikon.pl wyświetla się Informacja o wysłaniu e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Zarejestrowanie się jako klient umożliwia śledzenie statusu zamówienia.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA

 

1.Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.

2.Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia np. z powodu braku określonego produktu lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w określonym przez Zamawiającego czasie. W przypadku zamówień opłaconych, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 1 dnia roboczego  od dnia poinformowania Zamawiającego. W/w zapis nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji czyli takich dla których została zawarta umowa sprzedaży.

3.Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie zrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.

4.Zamawiający może zrezygnować z zamówienia zanim zostanie przyjęte do realizacji. Sprzedawca dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przyjętego do realizacji tylko, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i jest na etapie realizacji, który umożliwia jego wycofanie.

5.Standardowy termin kompletacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego, autoryzacji transakcji w przypadku płatności elektronicznych lub potwierdzenia zgodności zamówienia przez Kupującego w przypadku płatności za pobraniem.

6.Po skompletowaniu zamówienia Sprzedawca dokonuje wysyłki zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

7.Czas dostawy skompletowanego zamówienia to standardowo 1 dzień roboczy . Szczegóły dotyczące terminów realizacji dostaw, dostępne są w zakładce Dostawa i zwroty, która stanowi integralną część niniejszego regulaminu.

8.Wysyłka zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku. Paczek wielkogabarytowych nie wysyłamy w piątki ( z uwagi na bezpieczeństwo transportu ).

9.Firma kurierska podejmuje zawsze dwie próby doręczenia przesyłki i w razie nieobecności adresata pozostawia awizo z prośbą o kontakt. Zamówienia wysyłane na adresy firm mogą zostać doręczone do recepcji lub sekretariatu, nie są to doręczenia do rąk własnych.

10.Informacja o zamówieniu i etapie jego realizacji każdorazowo dostępna jest drogą mailową, telefonicznie u Sprzedawcy lub jeśli Zamawiający rejestrował się w serwisie, historia zamówień jest widoczna po zalogowaniu na stronie antikon.pl

11.Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu paragon lub na życzenie faktura który to jest dołączany do paczki z zamówieniem naklejane na zewnętrznej stronie opakowania.

12. Kupujący  jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym i w razie jakiejkolwiek szkody niezwłocznie spisać protokół w obecności kuriera.

13.Uwagi podane przez Zamawiającego w polu „Komentarz”, Sprzedawca będzie starał się zrealizować w miarę możliwości - nie mogą one być traktowane jako świadczenia gwarantowane przez Sprzedającego, i nie warunkują zrealizowania podstawowego zamówienia złożonego przez Zamawiającego.

14.Odbiór osobisty możliwy tylko po uprzednim kontakcie telefonicznym  pod nr 603-207-903.

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

1.Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:

przy odbiorze: należność pobiera kurier GLS,

przez bezpieczny system płatności internetowych  Przelewy 24  z każdego niemal  banku,

kartami płatniczymi przez system Przelewy 24,

przelewem bankowym na rachunek galerialawendacom s.c.na  rachunek w DB Bank  49 1910 1048 2267 1912 9605 0001    (w tytule należy wpisać numer zamówienia).

 

WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ

1. Jeśli w koszyku pojawia się napis "Dostawa darmowa" tzn. że nie płacą Państwo kosztów dostawy i jest ona darmowa. W innym przypadku do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które na terenie Polski wynoszą:

  • 20 zł dla paczek do 12 kg
  • 32 zł dla paczek powyżej 12kg
  • 45 zł lampy,serwisy
  • 50 zł lustra do 1 m
  • 90-170 zł lustra w opakowaniu powyżej 1 m
  • Przesyłka za pobraniem plus 8 zł

2. Przesyłki zagraniczne są realizowane według odrębnego cennika w zależności od wagi przedmiotu i kraju przeznaczenia i zawsze są płatne.

3.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany opłat za wysyłkę, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.

ZWROTY, REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy kupna - sprzedaży.

1.Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.

2.Dla skuteczności odstąpienia od umowy, pismo z oświadczeniem powinno zostać przesłane na adres Sklepu przed upływem wskazanego powyżej terminu.

3.W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a strony są zobowiązane do zwrotu tego co świadczyły w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient wysyła towar na własny koszt.

4.Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia. W przypadku jeżeli Kupujący wysyła oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z towarem, termin wynosi 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Zwracany towar nie może być używany, poza koniecznym dla sprawdzenia przez Klienta zgodności towaru z zamówieniem i oczekiwaniem.

5.Zwrot ceny następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku braku zwrotu towaru, Sprzedawca zastrzega sobie prawo zatrzymania ceny sprzedaży do czasu zwrotu towaru. Zwrot ceny następuje na rachunek bankowy, wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

6.Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek i zwrotów towaru za zaliczeniem pocztowym lub pobraniem.

8.Galeria Antikon  ponosi odpowiedzialność za zamówiony produkt do wysokości jego ceny.

9.Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać najlepiej drogą mailową na adres info@antikon.pl tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

galerialawendacom s.c. al. Jana Pawła II 29/d21 80-462 Gdańsk

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Ja………………….……….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy i zwracam w stanie nie zmienonym ……….………………………………………………………………………………………………………………………………………………….,

Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………….… .

Imię i nazwisko………………………………………………………….

Adres …..…………………….……..…………………………………….

Data………………………………………………………………………….

…….……………………………………………………………………

Proszę o przelanie kwoty za zwracany produkt na rachunek bankowy o nr  …………………………………………..............

Do oświadczenia dołączam oryginał paragonu/faktury .

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@antikon.pl   w formie pisemnej lub pocztą tradycyjną. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

4.W przypadku zwrotu zamówienia do nadawcy  Galeria Antikon z powodu błędnie podanego lub niepełnego adresu doręczenia, odmowy przyjęcia paczki przez adresata lub nieodebrania paczki w określonym terminie, Zamawiający ponosi koszty ewentualnej ponownej wysyłki oraz koszty zwrotu zamówienia.

DANE OSOBOWE

1.Dane osobowe zbierane są wyłącznie na realizacji zamówień przez Galeria Antikon i przetwarzane w celu realizacji przesyłek z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.

2.Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych, prawem sprzeciwu oraz rządaniem usunięcia danych, które należy zgłosić pod adres email info@antikon.pl w formie pisemnej, dane będą usunięte niezwłocznie.

3.Galeria Antikon nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego). Jednocześnie Galeria Antikon zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta.

UWAGI KOŃCOWE

1.Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu, zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.

2.W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Regulamin obowiązuje od dnia: 23 maja 2018 r.

Wczytywanie...